Google Ana;ytics 4 (GA4)
Google Ana;ytics 4 (GA4)

Τα Google Analytics 4 (GA4) είναι εδώ!
Τώρα είναι η ώρα να συνδεθείς

 

Καθόρισε Marketing & Στρατηγική στο eshop σου

Tι είναι τα Analytics;

Γιατί να αλλάξω σε GA4;

Τι πρέπει να κάνω;

Ποιο είναι το κόστος;

Tι είναι τα Analytics;

Γιατί GA4;

Τι πρέπει να κάνω;

Ποιο είναι το κόστος;

Τι είναι τα Google Analytics;

Τα Google Analytics είναι η δωρεάν πλατφόρμα της Google η οποία συγκεντρώνει και μας παρουσιάζει αναλυτικά στοιχεία της ιστοσελίδας μας που σχετίζονται με τους επισκέπτες μας και την συμπεριφορά τους. Είναι διαθέσιμη από desktop και από κινητό και αποτελεί το απαραίτητο εργαλείο για τον σύγχρονο marketer & κάθε επιχειρηματία. Η σημερινή έκδοση που είναι γνωστή και ως Universal Analytics (UA) θα είναι διαθέσιμη έως τον Ιούλιο του 2023 και στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμη με τη νέα τους μορφή, τα Google Analytics 4 (GA4). 

Γιατί πρέπει να μεταβώ στα Google Analytics 4;

Ακόμα και αν η ιστοσελίδα μας διαθέτει σήμερα Google Analytics θα πρέπει σύντομα να μεταβούμε στα νέα αναβαθμισμένα Google Analytics 4 (GA4).

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Google:

“Την 1η Ιουλίου 2023, οι βασικές ιδιοκτησίες Universal Analytics δεν θα επεξεργάζονται πλέον δεδομένα. Θα μπορείτε ακόμα να βλέπετε τις αναφορές του Universal Analytics για ένα χρονικό διάστημα μετά την 1η Ιουλίου 2023. Ωστόσο, η ροή των νέων δεδομένων θα πραγματοποιείται μόνο στις ιδιοκτησίες Google Analytics 4.”

Με βάση αυτή την ανακοίνωση η μετάβαση στα GA4 πρέπει να γίνει άμεσα γιατί:

  • Από τον Ιούλιο του 2023 τα Universal Analytics θα πάψουν να ενημερώνονται με νέα δεδομένα.
  • Τα δεδομένα των Universal Analytics δεν μπορούν να μεταφερθούν στα GA4 αφού πρόκειται για μία εντελώς νέα πλατφόρμα. Συνεπώς όσο γρηγορότερα ανοίξουμε λογαριασμό τόσο περισσότερα data θα έχει.
  • Θα έχουμε πρόσβαση στα παλιά δεδομένα των Universal Analytics για ένα χρονικό διάστημα μόλις έξι μηνών από την διακοπή της λήψης δεδομένων.

Φυσικά θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι τα Universal Analytics & τα Google Analytics 4 μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά  και να μαζεύουν δεδομένα. 

Τα Google Analytics 4 υπόσχονται επιπλέον δυνατότητες, εμφάνιση & αυτοματισμούς! Τέσσερις είναι οι σημαντικότερες νέες δυνατότητες που μας κάνουν ανυπόμονους να περάσουμε στη νέα εποχή τους:

  • Εξυπνότερες πληροφορίες.
  • Συνεργασία σε βάθος με τα Google Ads.
  • Πελατοκεντρική μέτρηση δεδομένων.
  • Λεπτομερέστεροι έλεγχοι των δεδομένων.

 

 

Ποιες εργασίες είναι απαραίτητες;

Οι εργασίες που πρέπει να γίνουν είναι κατά σειρά:

1. Αναγνώριση της σημερινής κατάστασης

Καταγραφή της σημερινής δομής των Universal Analytics (εφόσον υπάρχουν) και επιλογή των χαρακτηριστικών που θα διατηρηθούν.

 

2. Δημιουργία & εγκατάσταση των GA4

Σε αυτή τη φάση δημιουργούμε και εντάσσουμε τον απαραίτητο κώδικα των GA4 στην ιστοσελίδα ώστε να ξεκινήσει η συλλογή των νέων δεδομένων. Ενδεικτικά καταγράφουμε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν:

    • Δημιουργία του νέου λογαριασμού GA4 
    • Σύνδεση των νέων GA4 με τα υφιστάμενα Universal Analytics (UA) εφόσον υπάρχουν
    • Δημιουργία των κοινών ΄σύμφωνα με τα υφιστάμενα κοινά στα UA
    • Σύνδεση με το Google Console
    • Σύνδεση με τα Google Ads
    • Σύνδεση με το ecommerce
    • Δημιουργία στόχων & events

3. Σύνδεση με πλατφόρμα reporting

Συνδέουμε τα GA4 με την υφιστάμενη πλατφόρμα reporting εφόσον υπάρχει ή με το Google Looker (Google Data Studio) ώστε να έχετε εικόνα σε πραγματικό χρόνο της επιχείρησής σας.

 

Πότε πρέπει να κάνω την μετάβαση σε Google Analytics 4;

Δυστυχώς η Google δεν μας επιτρέπει να μεταφέρουμε τα δεδομένα των Universal Analytics στα Google Analytics 4. Συνεπώς η μετάβαση θα πρέπει να γίνει άμεσα ώστε η επιχείρηση να μην χάνει πολύτιμα ιστορικά δεδομένα από τη λειτουργία της που θα τη βοηθήσουν να πάρει στο μέλλον σημαντικές αποφάσεις.  

Τι είναι το GOOGLE CONSENT MODE V2;

Από τις 6 Μαρτίου 2024 τόσο τα GA4 όσο και άλλα εργαλεία της Google δεν μπορούν να δεχθούν προσωποποιημένα δεδομένα από ένα website εφόσον εκείνο δεν έχει φροντίσει να ρυθμίσει κατάλληλα τη συλλογή συγκατάθεσης λήψης προσωπικών δεδομένων από τους επισκέπτες του.

Η ρύθμιση είναι απαραίτητη να γίνει για όλα τα websites που διαφημίζονται στους επισκέπτες τους, το λεγόμενο remarketing.

 

Ποιο είναι το κόστος;

Η διαδικασία μετάβασης στα νέα Google Analytics 4 εξαρτάται από τις ανάγκες του κάθε brand. Παρακάτω θα βρείτε ενδεικτικά κόστη για αυτές τις εργασίες. Το τελικό κόστος είναι γνωστό μετά την αναγνώριση της παρούσας κατάστασης.  
50% Off
DIGITAL SETUP

75
  • από €150
  • Έλεγχος δομής των UA (εφόσον υπάρχουν)
  • Δημιουργία νέου λογαριασμού GA4
  • Σύνδεση με τα UA
  • Σύνδεση με το website
  • Χρόνος υλοποίησης: 5 ημέρες
Popular
SOCIAL MEDIA SETUP

από €249
  • Ό,τι περιλαμβάνει το DIGITAL SETUP και επιπλέον:
  • + Σύνδεση με eshop
  • + Δημιουργία έως 3 στόχων
  • + Δημιουργία κοινών
  • + Σύνδεση website με Meta Pixel
  • + Live e-Commerce report
  • + Google Consent Mode V2 (New)
  • Χρόνος υλοποίησης: ανάλογα τις απαιτήσεις
CUSTOM SETUP
  • Ό,τι περιλαμβάνει το SOCIAL MEDIA SETUP. Επιπλέον υπηρεσίες:
  • + Google Ads Ad Account
  • + TikTok Ad Account
  • + Email Marketing
  • + SMS/Viber Business Messaging
  • + Marketing Automation Platform
  • Χρόνος υλοποίησης: ανάλογα τις απαιτήσεις

 

* Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν 24% ΦΠΑ

Είσαι έτοιμος να έρθεις στα GA4;
Ας δούμε μαζί τις ανάγκες σου!

    Red Lemon - Eshop services