Creative & Design.
Στην εποχή της ψηφιακής πραγματικότητας, η ταυτότητα μιας επιχείρησης είναι άρρηκτα δεμένη με την εικόνα της, η οποία διαμορφώνεται και επηρεάζεται από το λογότυπο της, τις κάρτες και το site της, μέχρι και το περιεχόμενο που παρουσιάζει στα social media. Αλλά όχι μόνο. Ο Seth Godin περιγράφει το brand ως “Ένα σύνολο από προσδοκίες, μνήμες, ιστορίες και σχέσεις, που όλες καθορίζουν την απόφαση ενός καταναλωτή να επιλέξει ένα προϊον ή μια υπηρεσία σε σχέση με ένα άλλο”. Ευθύνη μας, να ορίσουμε μαζί τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθιστούν την ταυτότητας της επιχείρησής σας μοναδική, και να σχεδιάσουμε όλα τα στοιχεία που την απαρτίζουν, με τρόπο ώστε να υπάρχει μια συνέπεια και ένας κοινός άξονας μεταξύ τους, και εν τέλει ο καταναλωτής να βιώνει μια συνολική εμπειρία.
Σχεδιασμός λογοτύπου
Το λογότυπο αποτελεί τη γραφιστική αποτύπωση ενός εμπορικού σήματος, και καλείται με ελάχιστα στοιχεία αφενός να μεταφέρει όλο το πνεύμα, τις αξίες και τους στόχους ενός brandκαι αφετέρου να προσελκύει το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Για αυτό και αποτελεί το πιο σημαντικό του οπτικό στοιχείο, και αυτό που κάποιος θα θυμάται ως εικόνα σε σχέση με το brand αυτό. Το λογότυπο μπορεί να αποτελείται από το όνομα (Brand name), το σύμβολο (Icon) και το tagline (κάποιο σλόγκαν, ιδιότητα ή ημερομηνία).Σχεδιασμός εντύπων
- Αφίσα
- Εταιρικό έντυπο
- Διαφημιστικό φυλλάδιο
- Κατάλογοι
- Μενού
- Αυτοκόλλητες ετικέτες
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας
Abstract
- Brand Guidelines
- Image Guidelines
- Moodboards
- Colors
- Typography
- Επαγγελματικές κάρτες
- Επιστολόχαρτα
- Φάκελοι
- Σημειωματάρια
- Block
- Χαρτί συσκευασίας
Digital
- Web Design
- Social Media Presence
- Κινούμενη εικόνα
- Βίντεο
- Banner Ads
- Infographics
Ειδικά αντικείμενα
- Στυλό, μαρκαδόροι ή μολύβια
- Τσάντες
- Κούπες, ποτήρια,φλυτζάνια
- Mousepad
- Ομπρέλες
Σχεδιασμός Συσκευασίας
Στην περίπτωση που το brand σας αφορά την πώληση φυσικών προϊόντων, ένα πολύ σημανικό στοιχείο είναι ο σχεδιασμός της συσκευσίας τους. Σε συνέχεια της εταιρικής ταυτότητας, ο σχεδιασμός συσκευασίας αφορά την επιλογή υλικών, τον τρόπο κλεισίματος και ανοίγματος, το σχεδιασμό του αναπτύγματος της συσκευασίας, και την εξωτερική ή και εσωτερική εκτύπωση, ώστε η συσκευασία πλέον όχι μόνο ως στατική εικόνα, αλλά ως τρισδιαστατο αντικείμενο, να συνάδει με τους βασικούς άξονες του brand.Ειδικές κατασκευές
Οτιδήποτε χρησιμοποιεί την εικόνα και την τυπογραφία για να μεταφέρει ένα μήνυμα, είναι εν δυνάμει ένα μέσο προώθησης και διαφήμισης της επιχείρησής σας, άμεσα ή και έμμεσα.Η Red Lemon έχει την εμπειρία και τα μέσα να ετοιμάσει την εταιρική σας ταυτότητα, το web design, τα έντυπα, τα γραφιστικά, αλλά και τις ειδικές εκτυπώσεις και κατασκευές που χρειάζεστε.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε την εταιρική σας ταυτότητα.
Back to