Μαζέψαμε & εφαρμόσαμε τα 10+1 tips που πρέπει να ξέρεις για το eshop σου
Αυτά είναι τα tips που πρέπει να έχεις πάντα στο μυαλό σου. To eshop σου πρέπει να διαθέτει:
1. Φιλικό σχεδιασμό για τον χρήστη
2. Σαφής κατηγοριοποίηση των προϊόντων
3. Εικόνες προϊόντων υψηλής ποιότητας
4. Λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων
5. Εύκολη διαδικασία πληρωμής
6. Ασφαλείς επιλογές πληρωμής
7. Όρους χρήσης & Πολιτική επιστροφών
8. Γρήγορη διαχείριση παραγγελιών
9. Αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών
10. Μάρκετινγκ και προωθητικές ενέργειες
Bonus Tip: Αξιολογήσεις του eshop από πελάτες
Δες αναλυτικότερα:
Βρήκες την καλύτερη ιδέα, έψαξες τον ανταγωνισμό, χαρτογράφησες το κοινό σου, χάραξες τη στρατηγική σου και τώρα ήρθε η μεγάλη ώρα: θες να φτιάξεις το eshop σου!
1. Φιλικό σχεδιασμό για τον χρήστη
Το ηλεκτρονικό σου κατάστημα πρέπει να έχει έναν ξεκάθαρο και εύχρηστο σχεδιασμό που θα επιτρέπει στους πελάτες σου να βρίσκουν εύκολα αυτό που ψάχνουν.
2. Σαφής κατηγοριοποίηση των προϊόντων
Είναι σημαντικό να κατηγοριοποιείς τα προϊόντα με λογικό τρόπο, ώστε να διευκολύνεις τους πελάτες σου να βρουν αυτό που χρειάζονται.
3. Εικόνες προϊόντων υψηλής ποιότητας
Οι εικόνες των προϊόντων πρέπει να είναι πολλές, ευκρινείς, καθαρές και ελκυστικές. Θα πρέπει να δείχνουν το προϊόν από πολλές οπτικές γωνίες, ώστε να βοηθούν τους επισκέπτες και να τους κάνουν να θέλουν να τα αγοράσουν!
4. Λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων
Οι ολοκληρωμένες περιγραφές προϊόντων θα πρέπει να είναι αναλυτικές, λεπτομερείς, με κατάλληλη δομή ώστε να είναι ευανάγνωστες και να περιλαμβάνουν σημαντικές λεπτομέρειες όπως το μέγεθος, το βάρος, τα υλικά και κάθε άλλη σχετική πληροφορία.
5. Εύκολη διαδικασία πληρωμής
Η διαδικασία πληρωμής θα πρέπει να είναι γρήγορη και εύκολη στην ολοκλήρωσή της, ώστε να αποφεύγεται η εγκατάλειψη του καλαθιού.
6. Ασφαλείς επιλογές πληρωμής
Η προσφορά μιας ποικιλίας ασφαλών επιλογών πληρωμής, όπως πιστωτική κάρτα, PayPal ή άλλες ηλεκτρονικές μέθοδοι πληρωμής, μπορεί να συμβάλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Πρόσθεσε στο eshop σου όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας αλλά και ενδείξεις ότι συνεργάζεσαι με γνωστά τραπεζικά ιδρύματα και κάνε τις αγορές του πελάτη σου ασφαλείς και εύκολες!
7.Όροι χρήσης & Πολιτική επιστροφών
Οι όροι χρήσης & η Πολιτική επιστροφών αποτελούν την νομική σου δήλωση για την λειτουργία του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Τα δύο αυτά κείμενα είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν σε εμφανές σημείο του eshop και είναι απαιτητά για την συνεργασία σου με τις τράπεζες αλλά και με πλατφόρμες διαφήμισης.
8. Γρήγορη διαχείριση παραγγελιών
Ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης παραγγελιών μπορεί να βοηθήσει στην ακριβή και έγκαιρη εκτέλεση των παραγγελιών. Ξεκινήστε συνεργασία με αξιόπιστους συνεργάτες ταχυμεταφοράς γιατί εκείνοι είναι που αφήνουν την τελευταία καλή ή άσχημη εικόνα του eshop σου.
9. Αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών
Η παροχή ευέλικτης και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών μέσω πολλαπλών καναλιών, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, η online συνομιλία ή το τηλέφωνο, μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των ανησυχιών των πελατών και στη βελτίωση της ικανοποίησης. Σίγουρα ένας ικανοποιημένος πελάτης θα μας ξαναπροτιμήσει και θα μας προτείνει σε άλλους.
10. Μάρκετινγκ και προωθητικές ενέργειες
Οι αποτελεσματικές εκστρατείες μάρκετινγκ και προώθησης μπορούν να βοηθήσουν καίρια στην προσέλκυση νέων πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Για να γίνουν πράξη θα πρέπει να ακολουθηθεί η στρατηγική που έχει χαραχθεί να έχει προηγηθεί το κατάλληλο digital setup των μέσων που διαθέτει το brand.
10+1. Αξιολογήσεις του eshop από πελάτες
Η συμπερίληψη αξιολογήσεων πελατών στις σελίδες προϊόντων συμβάλει σημαντικά τόσο στην οικοδόμηση αξιοπιστίας του eshop όσο και να ενθαρρύνει τις αγορές των πελατών.
Τώρα τα ξέρεις όλα.
Καλή αρχή!