Είμαστε η Red Lemon, το cross sales & digital media agency που καλύπτει όλο το φάσμα της διαφήμισης. Στόχος μας είναι να συνδυάζουμε την στρατηγική με τη δημιουργική σκέψη, για εταιρείες με όραμα.

Google ή Facebook Ads; Πως επιλέγω κανάλι διαφήμισης;

H Google & το Facebook είναι με διαφορά οι δημοφιλέστερες πλατφόρμες διαφήμισης στα social media. Στα Google Ads έχουμε τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε το κοινό μας μέσω των καναλιών: αναζήτησης (Search Ads) εφόσον αυτοί εκδηλώσουν το ενδιαφέρον αναζήτησης κάποιου keyword προβολής (Display Ads) σε εκατομμύρια websites & Apps σε όλο την κόσμο, του YouTube προβάλλοντας video ads στην δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο του Gmail, στοχεύοντας keywords ή δημογραφικά χαρακτηριστικά του κοινού μας

read more >

Να συμπεριλάβω τα Social Media στην επιχείρηση μου;

Ta social media αποτελούν τη δημοφιλέστερη και πολλές φορές τη μόνη εικόνα ενός brand, αφού η φυσική παρουσία ενός καταστήματος είναι προαιρετική! Μετά την πάροδο των εποχών της απόρριψης, του προβληματισμού, της μελέτης & της βελτίωσης ήρθε η διείσδυση και η καθιέρωση των social media στη ζωή μας. Όλοι πλέον αποδέχονται τόσο τη δύναμη όσο και την αποτελεσματικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο προβολής και επιρροής.

read more >

millennials

Εδώ και αρκετό καιρό διάφοροι ερευνητές έχουν προσπαθήσει να προσδιορίσουν τις mediaσυνήθειες των millennials, αλλά η Nielsen (Νέα Υόρκη)προσέγγισε διαφορετικά το θέμα διεξάγοντας μία μελέτη που ονομάζεται “MillennialsonMillennials”.

read more >

ΤΟ PROGRAMMATIC TV

Στις περισσότερες διαφημιστικές εταιρίες, το planning και buying της παραδοσιακής τηλεόρασης είναι δύο ξεχωριστές λειτουργίες. Αυτό οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό όσον αφορά στην τηλεόραση. Οι planners σχεδιάζουν πάνω σε ένα μακροπρόθεσμο «ορίζοντα» και γεφυρώνουν τη στρατηγική marketing με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες της αγοράς για να πάρουν σημαντικές αποφάσεις σχετικές με τα κανάλια, το mediamix, τις προβολές και άλλα παρόμοια.

read more >

Ad Blocking ή Blocking Annoying Ads

Υπολογίζεται ότι σχεδόν το 20%των χρηστών internet στην Ελλάδα, χρησιμοποιεί κάποιο πρόγραμμα AdBlocking. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 37%, σύμφωνα με άλλες μετρήσεις. Το αντίστοιχο νούμερο σε παγκόσμιο επίπεδο είναι περίπου 6%. Οι χρήστες των adblockers ενοχλούνται και χαρακτηρίζουν εκνευριστική εμπειρία τον τρόπο και τον όγκο των διαφημίσεων που περιβάλουν το περιεχόμενο στο οποίο προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση.

read more >

Blocking Annoying Ads Part II

Καθώς η Google προετοιμάζεται να αναπτύξει μια έκδοση αποκλεισμού διαφημίσεων από το Chrome (Blocking Annoying Ads), όπως είχα γράψει και στο προηγούμενο μου άρθρο, που θα βαθμολογεί τους ιστότοπους χρησιμοποιώντας το Ad Experience Report.

read more >

User experience

Οι publishers μιλούν συχνά για τη δέσμευσή τους στο userexperience. Όμως, δεν είναι όλοι οι χρήστες όμοιοι. Όπως κάθε επιχείρηση με καταναλωτικά προϊόντα, έτσι και οι publishers έχουν πελάτες υψηλής αξίας. Είναι οι άνθρωποι που επισκέπτονται τακτικά τον ιστότοπο, είναι εγγεγραμμένοι χρήστες και λαμβάνουν newsletters. Μπορεί ακόμη και να πληρώνουν συνδρομή. Η ανταμοιβή τους επομένως πρέπει να είναι ένας καθαρόςκαι φιλικός ιστότοπος.

read more >

Κατανοώντας τα Cookies

Καθώς οι περισσότερες digital καμπάνιες εξαρτώνται από τα cookiesγια την παρακολούθηση και την καταγραφή των δεδομένων του χρήστη, δημιουργείτε η ανάγκη να κατανοήσουμε την ακριβή λειτουργεία αυτών.Οι κανόνες σχετικά με τη χρήση των cookies είναι πιθανό να γίνουν πολύ πιο αυστηροί λόγω του νέου νόμου για την προστασία του ιδιωτικού απορρήτου, γι 'αυτό αξίζει να δούμε τι κάνει ο κάθε τύπος cookie

read more >

Οι νικητές και οι ηττημένοι του νέου νόμου της ΕΕ για την προστασία της ιδιωτικής ζωής

Ο νέος κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τoePrivacy, όπως είχαμε αναφέρει και στο προηγούμενο τεύχος, καθίσταται εφιάλτης για τα ψηφιακά μέσα και τις διαφημιστικές βιομηχανίες. Ποιοι θα εμφανιστούν ως νικητές και ηττημένοι του νέου νόμου για την προστασία της ιδιωτικής ζωής δεν είναι μαύρο και άσπρο. Στην πραγματικότητα, όλοι σκοπεύουν να χάσουν κάτι. Εδώ είναι μια ανάλυση.

read more >

Facebook vs Publishers

Η στρατηγική του Facebook για το επόμενο διάστημα, όπως πρόσφατα μας ενημέρωσε ο Mark Zuckerberg, είναι να μειώσει δραστικά τις spam και clickbait ειδήσεις, ενισχύοντας παράλληλα το δημοσιευμένο περιεχόμενο των χρηστών, μέσω μιας αλλαγής στον αλγόριθμο του. Η αλλαγή αυτή θα επηρεάσει τα timelineτων χρηστών, που θα βλέπουν πλέον λιγότερες δημοσιεύσεις από εκδότες και περισσότερες από τους φίλους τους (πιο βαρυσήμαντες ειδήσεις, όπως λέει το μέσο). Οι παραπάνω ενέργειες με οδηγούν στο συμπέρασμα, ότι μείζων στόχος του Facebookείναι η μείωση της εμφάνισης ψεύτικου και προσβλητικού περιεχομένου στη ροή ειδήσεων των χρηστών, καθώς και η ενίσχυση των δημοσιεύσεων που έχουν υψηλό engagement.

read more >

Mark – Publishers 1-0

Τις ημέρες που ακολούθησαν την ανακοίνωση του Facebook ότι οι χρήστες θα βλέπουν 20 τοις εκατό λιγότερες αναρτήσεις από τις σελίδες των εκδοτών στο newsfeed τους, οι περισσότεροι εκδότες σφύριζαν αδιάφορα και κάποιοι από αυτούς αναρωτιόντουσαν, ποιος θα επηρεαστεί περισσότερο. Δύο μήνες αργότερα, τα αποτελέσματα χτυπούν ορισμένους εκδότες σκληρότερα από άλλους.

read more >

Google vs IAB Europe

Η Googleπρέπει να έχει απογοητεύσει τους publishers με την προσέγγισή της στο GDPR. Λιγότερο από δύο εβδομάδες έως ότου τεθεί σε ισχύ το GDPR, στις 25 Μαΐου, η Google δεν έχει εγγραφεί-μέχρι την στιγμή σύνταξης του άρθρου- ως vendor στο IAB Europe και στο IAB TechLab, το οποίο αποσκοπεί να βοηθήσει τους publishers να πάρουν έγκριση για τους ίδιους και ταadtechvendorsγια τη συλλογή και χρήση δεδομένων.

read more >

Programmatic guaranteed deals στην εποχή του GDPR

Με την άφιξη το GDPR,πέρα από την αναγέννηση του contextual targeting, υπάρχει και μεγάλη ζήτηση για programmatic guaranteed deals. Με αυτή τη μέθοδοπροβολής, ο διαφημιζόμενος μπορεί να ταιριάζει τα δικά του first-partydata με ταrelevantaudiencedataτου publisherσε αυτοματοποιημένη βάση, αλλά ταυτόχρονα να προαποφασίζει τους όρους σε μια σταθερή τιμή.

read more >

Βιντεοσκοπώντας τις νέες πρακτικές επικοινωνίας

Το βίντεο ως περιεχόμενο, θεωρείτε πλέον το πιο σημαντικό εργαλείο στην επιθυμητή διαδικασία διάδρασης μέσου με το κοινό. Η παραπάνω επισήμανση έχει αξιολογηθεί από το χώρο των εκδοτών οπότε και υπάρχει μια στροφή στην επικοινωνία μέσω βίντεο, που αρκετές φορές βέβαια έχει προβληματικά σημεία.

read more >