Millennials on Millennials

Ιαν 16, 2020 | Social Media

Εδώ και αρκετό καιρό διάφοροι ερευνητές έχουν προσπαθήσει να προσδιορίσουν τις media συνήθειες των millennials, αλλά η Nielsen (Νέα Υόρκη) προσέγγισε διαφορετικά το θέμα διεξάγοντας μία μελέτη που ονομάζεται “Millennials on Millennials”. Αυτή η εναρκτήρια έκθεση πραγματοποιήθηκε από μια ομάδα millennial συνεργατών της Nielsen, προσφέροντας πληροφορίες για τις media συνήθειες, της πλέον μεγαλύτερης γενιάς, η οποία έχει μεγαλώσει σε ένα κόσμο ραγδαίως μεταβαλλόμενο στις τεχνολογικές εξελίξεις. Ένα από τα κύρια ευρήματά της ήταν ότι η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς των media, αλλά η παραδοσιακή συσκευή τηλεόρασης δεν είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο παρακολουθούν και ενημερώνονται.

Η μελέτη αναφέρει ότι το 66% θέασης βίντεο του μέσου όρου λεπτών ανά εβδομάδα, ηλικιών 18-34, προέρχεται από την παραδοσιακή τηλεόραση. Ωστόσο, το target group 35+ δαπανά περίπου 89% του χρόνου του μπροστά στην τηλεόραση. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της διαφοράς προέρχεται από τις συνδεδεμένες στην τηλεόραση συσκευές, όπως DVD, βίντεο, κονσόλες παιχνιδιών και ψηφιακές συσκευές streaming. Αυτές οι συνδεδεμένες με την τηλεόραση συσκευές αποτελούν το 23% του συνολικού χρόνου θέασης βίντεο των Millennials, σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία τηλεθεατές που καταναλώνουν 6% του συνολικού χρόνου. Το υπόλοιπο του χρόνου μοιράζεται μεταξύ του υπολογιστή, των smartphones και των tablets, αν και καμία από αυτές τις συσκευές δεν ξεπερνάει το 10% του χρόνου των Millennials.

Παρά την στροφή προς ορισμένες μη παραδοσιακές μεθόδους παρακολούθησης τηλεόρασης, όταν η μελέτη εξέτασε τον αριθμό των θεατών που άλλαξε κανάλι κατά την διάρκεια διαφημιστικών μηνυμάτων σε πρεμιέρα τηλεοπτικής σειράς διαφόρων primetime προγραμμάτων, ήταν το target group των 35+ που άλλαζε πιο συχνά κανάλι, με ποσοστό 5,5% του γκρουπ 35-54 και 8% του γκρουπ 55+. Το ποσοστό των Millennials που άλλαζαν κανάλι ήταν μόνο 2%. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρόσεχαν τα διαφημιστικά μηνύματα.

Η μελέτη έδειξε ότι οι Millennials είχαν το χαμηλότερο ποσοστό όσον αφορά στην εμπλοκή και προσοχή των διαφημιστικών μηνυμάτων καθώς εκείνη την ώρα ασχολούνταν με άλλες συσκευές όπως τα smartphone τους. Παρόλα αυτά, το 79% των Millennials δηλώνουν ότι κατανοούν ότι οι διαφημίσεις είναι απαραίτητες, το 46% ισχυρίζεται ότι τα διαφημιστικά μηνύματα δεν τους ενοχλούν και ακόμα περισσότεροι (75%) εάν το περιεχόμενο είναι δωρεάν.

Επιπλέον, καθώς οι πηγές ενημέρωσης και περιεχομένου πάνε πέρα από την παραδοσιακή τηλεόραση για την γενιά των Millennials καθώς χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο τα social media, οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι οι stars των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αρχίσει να ταυτίζονται με το τι θεωρείται πια celebrity.