Να συμπεριλάβω τα Social Media στην επιχείρησή μου;

Μαρ 2, 2022 | Social Media

Το brand σου είναι εκεί που το έχεις φανταστεί;

Ta social media αποτελούν τη δημοφιλέστερη και πολλές φορές τη μόνη εικόνα ενός brand, αφού η φυσική παρουσία ενός καταστήματος είναι προαιρετική!

Μετά την πάροδο των εποχών της απόρριψης, του προβληματισμού, της μελέτης & της βελτίωσης ήρθε η διείσδυση και η καθιέρωση των social media στη ζωή μας. Όλοι πλέον αποδέχονται τόσο τη δύναμη όσο και την αποτελεσματικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο προβολής και επιρροής.

Σίγουρα οι επιχειρήσεις δεν θα μπορούσαν να απουσιάσουν από αυτή την αλλαγή. Οι βασικοί λόγοι που κάνουν τα social media ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία στα χέρια του σύγχρονου marketer είναι η ταχύτητα, η στόχευση των κοινών, η ευκολία μέτρησης της απόδοσης και φυσικά η αποτελεσματικότητα.

Οι στόχοι που μπορούν να εξυπηρετηθούν κατά τη χρήση των social media μπορούν να είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας ή της δημοτικότητας μια επιχείρησης, η εξεύρεση υποψηφίων πελατών, οι απευθείας πωλήσεις, η εύρεση προσωπικού, η δημιουργία κοινότητας και η επικοινωνία του brand με το κοινό του.

Social Media Platforms

Τα μέσα (πλατφόρμες) που διατίθενται είναι αρκετά. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα δημοφιλέστερα Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn αλλά και Google. H επιλογή παρουσίας σε κάθε πλατφόρμα αποτελεί στρατηγική επιλογή του Social Media Manager κάθε επιχείρησης και βασίζεται στους στόχους και τις ιδιαιτερότητες κάθε κλάδου δραστηριότητας.

Στόχος μας πρέπει να είναι η ανάπτυξη ενός φιλικού, ελκυστικού & διαδραστικού περιβάλλοντος για το κοινό κάθε επιχείρησης. Το mix των καναλιών επιλέγεται προσεκτικά ώστε να είναι πάντα «ζωντανή» η επικοινωνία με το κοινό μας και να κρατά θερμή τη σχέση του brand με τους υπάρχοντες ή τους υποψήφιους πελάτες του.

Η στρατηγική & η συνέπια στην επικοινωνία αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και στα Social Media. Η ψηφιακή βιτρίνα μας πρέπει να είναι πάντα σε άριστη κατάσταση και φυσικά να ανανεώνεται συστηματικά και βάσει προγράμματος ώστε να μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες.

Οι πελάτες σου είναι εκεί. Στόχευσέ τους!

Στην Ελλάδα η συμμετοχή του πληθυσμού στα social media σε ορισμένες πλατφόρμες ξεπερνά το 50%! Ο μέσος χρήστης ταξιδεύει στα social media πάνω από μία ώρα κάθε μέρα.

Χαρακτηριστικό κάθε πλατφόρμας είναι ότι οι χρήστες τους έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά & ενδιαφέροντα.

Επίσης, κάθε μέσο μας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσουμε του κατάλληλους, για το brand μας, πελάτες με εξαιρετική ακρίβεια. Μπορούμε να προβάλουμε τις υπηρεσίες ή τα αγαθά μας σε χρήστες που πληρούν από γενικά έως και πολύ συγκεκριμένα κριτήρια (ηλικία, τόπο, ενδιαφέροντα, οικογενειακή κατάσταση κ.α.) με αποτέλεσμα να αυξάνουμε κατά πολύ την αποτελεσματικότητα των ενεργειών και φυσικά των χρημάτων που επενδύουμε στην προβολή της επιχείρησής μας.

Οι ανταγωνιστές του brand σου είναι στα social media;

Αν είναι, οφείλουμε να μελετήσουμε τη στρατηγική τους. Να καταγράψουμε τι καλό κάνουν ή που σφάλουν. Σαν σύγχρονοι & ενημερωμένοι Marketers πρέπει να χρησιμοποιούμε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία για να μπορούμε να βλέπουμε άμεσα τις κινήσεις του ανταγωνισμού και της αγοράς που στοχεύουμε και να δρούμε άμεσα!

Αν πάλι οι ανταγωνιστές μας δεν έχουν συστηματική παρουσία στα social media, το πλεονέκτημα που μπορούμε να αποκομίσουμε ξεκινώντας σήμερα είναι εξαιρετικά σημαντικό.

Μη χάνεις χρόνο λοιπόν!