Το Instagram είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Σύμφωνα με το Global Report του Hootsuite για το 2020, το Facebook εκτιμά ό,τι οι διαφημίσεις στο Instagram στην Ελλάδα μπορούν να προσεγγίσουν έως 4 εκατομμύρια χρήστες. Οι χρήστες στη χώρα έχουν αποδείξει την αγάπη τους για το συγκεκριμένο μέσο και οι marketers ξέρουν πως το Instagram είναι το No1 social media channel που πρέπει να βρίσκονται τα brands τους.
Ποια είναι τα νέα features του Instagram που θα μας φανούν χρήσιμα;
1. Shopping Tab
Ναι το shopping tab έφτασε επιτέλους στην Ελλάδα! Η αλλαγή αυτή ανακοινώθηκε μαζί με άλλα features στις 30 Νοεμβρίου 2020 και είναι διαθέσιμη εδώ και μήνες σε άλλες χώρες, όπως στις ΗΠΑ.
Γιατί είμαστε ενθουσιασμένοι;
Πλέον οι χρήστες θα μπορούν να περιηγούνται στο shopping tab, το οποίο λειτουργεί περίπου όπως η αναζήτηση αλλά μόνο για προϊόντα που βρίσκονται στον κατάλογο του Instagram. Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, είναι η ιδανική ευκαιρία για μικρά ή μεγάλα brands που ασχολούνται με τη λιανική, να αναδείξουν τα προϊόντα τους μέσω της οργανικής αναζήτησης του Instagram.
Οι χρήστες θα μπορούν να αποθηκεύουν προϊόντα στη Wishlist, να βλέπουν editor’s picks, να αναζητούν collections με βάση το είδος του προϊόντος, να βλέπουν οδηγούς προϊόντων και βίντεο. Όλα αυτά οι marketers και τα brands μπορούν να τα εκμεταλλευτούν για να προσελκύσουν μεγαλύτερο κοινό οργανικά και χωρίς κανένα κόστος!
2. Instagram Reels
Ένα feature που ακόμα περιμένουμε! Είναι γνωστό εδώ και καιρό ανάμεσα στους marketers και τους δημιουργούς, ότι τα βίντεο είναι το κλειδί για τους αλγόριθμους των social media. Το TikTok κατάφερε να το κάνει πράξη με ένα πολύ καλό αλγόριθμο και features που οι χρήστες αγάπησαν, ενώ οι περιπτώσεις ανθρώπων που από τη μία μέρα στην άλλη κερδίζουν τεράστιο αριθμό ακολούθων μέσω του TikTok όλο και πληθαίνουν. Η απάντηση του Instagram στην επιτυχία του TikTok ήταν η ανακοίνωση των Instagram reels στις 5 Αυγούστου 2020.
Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους της επιτυχίας του TikTok, φαίνεται να είναι οι δυνατότητες που προσφέρει το app στους δημιουργούς να επεξεργαστούν τα βίντεό τους απευθείας μέσω της εφαρμογής. Πλέον το μοντάζ γίνεται μέσα σε 5 λεπτά και η επένδυση ήχου τόσο εύκολα όσο το να διαλέξουμε ήχο για το ξυπνητήρι μας!
Αυτή την ευκολία θέλησε να προσφέρει και το Instagram στους χρήστες του μέσω των Reels. Στην Ελλάδα ακόμη δε μας έχει επισκεφθεί το νέο feature, αλλά έχουμε δει αρκετά teasers, όπως τα reels του Μουσείου του Λούβρου, ή την δυνατότητα άμεσης αποθήκευσης των reels που (θα) φτιάξουμε στο κινητό μας, στις ρυθμίσεις των stories.
Μαζί με την ανακοίνωση του shopping tab, ο Adam Mosseri, Head of Instagram, ανακοίνωσε και την αλλαγή της αρχικής σελίδας του app, όπου πέρα από το shopping tab θα υπάρχει πλέον και το reels tab, φέρνοντας τα βίντεο στο επίκεντρο.
Εμείς περιμένουμε να δούμε πως θα χρησιμοποιηθεί το νέο feature από brands και marketers και είμαστε σίγουροι ό,τι θα βοηθήσει το οργανικό reach για τις επιχειρήσεις και τους δημιουργούς!