Χρόνος ανάγνωσης: 2′
Την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου, η αντιπρόεδρος της Google, Vidhya Srinivasan, ανακοίνωσε το rebranding των Google Analytics προσθέτοντάς τους τον αριθμό 4.
Τα Google Analytics 4 υπόσχονται επιπλέον δυνατότητες, εμφάνιση & αυτοματισμούς! Ποια είναι όμως τα στοιχεία που θα τα κάνουν πιστό συνεργάτη μας;
Τέσσερις είναι οι σημαντικότερες νέες δυνατότητες που μας έχουν κάνει ανυπόμονους να περάσουμε ώρες μπροστά τους.
- Εξυπνότερες πληροφορίες.
- Συνεργασία σε βάθος με τα Google Ads.
- Πελατοκεντρική μέτρηση δεδομένων.
- Λεπτομερέστεροι έλεγχοι των δεδομένων.
Αναλύοντας την ανακοίνωση, η Google αναφέρει μια μελέτη που δείχνει ότι οι χρήστες δυσκολεύονται να αποκτήσουν πλήρη εικόνα των πελατών τους και να συλλέξουν χρήσιμες πληροφορίες από τα δεδομένα τους. Η απάντηση της Google ήταν άμεση δίνοντάς μας τα Google Analytics 4.
Ας δούμε τις 4 νέες δυνατότητες που ξεχωρίζουν:
Εξυπνότερες πληροφορίες για τους χρήστες
Η τεχνολογία machine learning παράγει εδώ και καιρό στατιστικά στοιχεία για τα Analytics. Πλέον όμως οι προβλέψεις αυτές γίνονται πιο συγκεκριμένες και μπορούν να δώσουν λεπτομερή αποτελέσματα, όπως για παράδειγμα τα έσοδα που θα κερδίσει μία επιχείρηση από τις ενέργειές της στο διαδίκτυο. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα ειδοποίησης του διαχειριστή των analytics για τα trends της αγοράς, όπως η άνοδος της ζήτησης για το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάει η επιχείρηση.
Συνεργασία των Analytics σε βάθος με τα Google Ads
Τα Google Analytics 4 μπορούν πλέον να «βλέπουν» τις αλληλεπιδράσεις σε ολόκληρο το web αλλά & στα apps χωρίς να είναι απαραίτητη η εγκατάσταση κώδικα ή η χρήση του Google Tag Manager.
Συνεπώς οι χρήστες μπορούν να έχουν μια ολιστική προβολή των αποτελεσμάτων τους με τη δυνατότητα να βλέπουν μετατροπές από Google Search, Social Media Channels, email marketing, YouTube video views αλλά και Native κανάλια (Google & μη).
Αυτή η δυνατότητα οδηγεί στο αποτέλεσμα οι marketers να μπορούν να στοχεύσουν ακόμα καλύτερα για παράδειγμα στις remarketing καμπάνιες αφού μπορούν να αποκλείσουν όσους έχουν κάνει αγορά σε οποιοδήποτε κανάλι.
Πελατοκεντρική μέτρηση δεδομένων
Η νέα φιλοσοφία οργάνωσης των reports των Google Analytics 4 κινείται γύρω από τον κύκλο ζωής του χρήστη.
Η ανακοίνωση αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Μπορείτε να δείτε ποια κανάλια φέρνουν τους νέους πελάτες σας (αναφορά απόκτησης χρηστών) και στη συνέχεια, να χρησιμοποιήσετε τις αναφορές αφοσίωσης και διατήρησης για να κατανοήσετε τις ενέργειες που πραγματοποιούν αυτοί οι πελάτες και αν παραμένουν πελάτες σας μετά τη μετατροπή».
Πραγματικά, τι άλλο μπορεί να χρειάζεται ένας επιχειρηματίας ή ένας marketer;
Λεπτομερέστεροι έλεγχοι των δεδομένων
Τα νέα Google Analytics 4 δίνουν τη δυνατότητα τα brands να μπορούν να επιλέξουν πότε θα χρησιμοποιούν δεδομένα πελατών για τις διαφημίσεις τους και πότε η χρήση των δεδομένων θα γίνεται μόνο για λόγους παρατήρησης.
Η Google θεωρεί ότι αυτό είναι το πρώτο βήμα εξοικείωσης σε μια πραγματικότητα με περιορισμένη πρόσβαση ή χρήση δεδομένων μέσω cookies.
Σίγουρα τα Google Analytics 4 είναι πολλά υποσχόμενα και αναμένουμε με ανυπομονησία να τα δούμε και στην πράξη.
Γιατί τα νέα Google Analytics 4 είναι εδώ!
Μη χάνεις χρόνο! Είσαι μέσα;
Πηγή: Blog.Google